Even snel - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Britt Meegen - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Britt Meegen - WaarBenJij.nu

Even snel

Blijf op de hoogte en volg Britt

26 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hoi allemaal,

Hier even een kort verslag, aangezien het internetcafe zo gaat sluiten. Ik ben de afgelopen week elke keer naar dezelfde creche (Sinenhlanhla) geweest 's ochtends. Wederom hebben we voornamelijk Engels les geven aan 3 en 4 jarige kinderen.
Ik heb in mijn vorige verslagen ook al best veel verteld over de projecten dus dat ga ik nu even niet meer doen ;).

Het is hier echt prachtig! En zoals ik al had verwacht is er een best groot verschill tussen arm en rijk. Ik zal zo snel mogelijk wat foto's op deze site en op facebook zetten dan kunnen jullie het zien.

Ik moet nu gaan, ik beloof dat ik er snel weer een berichtje en vooral foto's op zet!

Liefs,
Britt


  • 26 Juli 2012 - 22:29

    26 Juli:

    Hoi Britt
    Klinkt goed wat je daar doet en ervaart. Zo te horen heb je het goed naar je zin en vliegt de tijd.
    Nu hopelijk gauw wat mooie foto's van je kindertjes en de andere projecten.
    Alle goeds toegewenst.

    groetjes, Tonnie

  • 27 Juli 2012 - 13:07

    Hanny:

    Wat fijn dat je het zo goed na de zin hebt.
    Het is inderdaad wel zo, dat je als je daar bent, gaat beseffen in wat voor een welvaart wij leven.
    Jolien komt morgen thuis en ben ook heel benieuwd naar haar verhalen.
    Jij nog lekker genieten van alles wat je daar mee maakt .
    Ik wil ook wel een keer engelse les van jou.

    Liefs Hanny

  • 29 Juli 2012 - 12:03

    Annette:

    Hallo Britt,

    Wat een fantastische ervaring, zeg.
    Via Erica kwam ik op jouw site terecht en ik vind het echt geweldig wat je doet, vooral voor de kinderen natuurlijk, maar ook voor jezelf, dit zul je atijd mee blijven nemen in je verdere leven.
    Nou, een hele fijne tijd nog en ik blijf je volgen.

    Groetjes,
    Annette (nicht van je moeder)

  • 29 Juli 2012 - 14:56

    Hee Britt:



    Hoe was de trip naar Mozambique, nog gezwommen met de dolfijnen?
    Voor bewijs eerst foto's zien!!! Het lijkt me een onvergetelijke ervaring.
    Hoe is het met de container begint het al een bibliotheek te worden?
    Op de site van African Impact kun je middels de foto's die er op staan de verorderingen zien. De buitenkant wordt in ieder geval erg vrolijk met al die kleuren.
    Werk ze en vooral genieten van alle ervaringen.

    Liefs,
    Mam

  • 29 Juli 2012 - 14:59

    Ria Peters:

    Sorry Britt vorig berichtje was geplaats door mij, foutje!

    Veel plezier en knuffel van mij.

    Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Vrijwilligerswerk in St. Lucia

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

De laatste dag

06 Augustus 2012

Week 4 is alweer begonnen

02 Augustus 2012

Halverwege week 3

26 Juli 2012

Even snel

21 Juli 2012

De eerste dagen op de creche
Britt

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 4440

Voorgaande reizen:

15 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk in St. Lucia

Landen bezocht: